25 Julai 2009

A Week In Tronoh 1

sem baru dh start dan kerana kesibukan(seyes bz) ngan campus life(pergh, campus life seyh), so aku memadatkan posting kat blog ni. aku target paling koman pon aku update seminggu sekali...
huhu....

lecture kedua pada permulaan sem ni....lecture 1st PCS(professional Communication Skills)....plan xnk amek PCS sem ni. tp last2 kena amek gk...adoi2..

still kat lecture yg sama...hoho...lecturer yg mengajar AP Aung Kyaw. cuba teka muka dia ni iras2 sapa? clue dia ada dlm citer2 stephen chow...huhu...(kungfu shaolin howyeah!!)

menonton Valkyria Chronicles sambil mengupdate antivirus kat laptop.....

menonton Upik Abu dan Laura bersama roomate. citer ni banyak ngarut tp lawak.hoho...aku rase tv kt msia ni makin dibanjiri ngan sinetron2. kalo usha tv2 ada gk, kat astro ria ngan prima pon ad gk...

berjoging......eh silap. berjalan-jalan di sekitar tasik utp yg indah lg permai.

cantik gk utp nih. kalo korang rase gambo ni x cantik, tu salah kamera phone aku...hoho....

menonton buletin utama sementara tunggu zaki dan wan nk g makan...kelihatan saudara zaki sedang menunggu di blok seblah...

membuat assignment yg diberi AP Aung. copy paste dulu...edit kemudian la...hoho...^^;

menonton Keliwon...rase sepanjang cuti aritu aku ada miss 1-2 episode. kalo last sem, rase setiap episod kot ktorg tgk..hoho...walaopon hantu dia makin ngarut(mcm dlm episod ni psl hantu x berkepala), tp bila citer ni start je eager lak nk tgk...hoho...pelakon dia lak muka sama je....

lecture yg membosankan dlm minggu ni....intro to oil n gas...dh la ramai2 duk kat lecture hall, pastu ktorg yg dh tua2 ni pon kena blajar intro2...mmg x menarik...

kempen Clinique yg dijalankan hari jumaat hari tu di sekitar poket D.....

brg free yg di grab oleh aku....utk kulit berminyak(aku rase kulit muka aku berminyak...hoho)...

ada la 3 benda yg diberi...rase tiap satu ni cukup utk pkai skali je nih....tp aku x pkai la...aku memang x pkai pembersih muka pon...takut lak ada efek kat kulit...biarlah natural je...hoho...

menonton majalah tiga b4 g semayang jumaat...citer pasal durian..ni tauke durian nih...hoho...rase dh dekat 2 minggu x makan durian nih....mengidam la plak...hoho...

menonton topgear eps5 season 13...sambil makan roti yg dh expired(kalo tgk kat tarikh yg tertera) ngan peanut butter...nyum3.... kadang2 malas nk turun makan...makan roti je la....


P/s: baru je habih tgk spontan smpai episod 8. memang best....rase yg paling lawak+ngarut mestila din beramboi..hoho....pastu nabil,zizan ngan afdlin pon best gk...x sabar nk tgk next episod. spontan ni kena tgk ramai2, baru bertambah lawak...huhuu....^^,

2 comments:

Unknown berkata...

rajin ko wat esemen..respek2..
klo x guna pncuci muka tu watpe mbik,baek bg ak..
hahaha..

Unknown berkata...

hoho...
ko nk ke?
nanti aku bwk g kelas...

esemen tu bru copy-paste je..
tang edit2 tu x buat lg...
hoho...