14 Julai 2009

Sekitar Majlis Perasmian Majlis TIlawah Al-Quran Peringkat Kebangsaan..

buat julung2 kalinye, majlis tilawah al-quran peringkat kebangsaan diadakan d UTP.
jd kerana xnk melepaskan peluang ulung nih, aku, zaki, agus dan azwan(thanks 4 d burger) g la ke chancellor hall dlm kul 9mlm, 14 julai 2009.

datang2 je tgk hall dh penuh dgn org ramai. pastu muhyidin yasin tgh berucap. pelik gk, ingat dia lepak kat manik urai. ada lak dia kat sini.

org berduyun2 masuk ke dewan. rase ni 1st time penuh cmni, time mahathir dtg pon xde la pnoh cmni. time sultan nazreen x sure lak, aku x g. huhu...

bosan duk bawah, ktorg naik atas lak mencuba nasib. setelah 20 minit berdiri kat tepi tangga, ada la seat kosong kat tingkat atas. ada gk org yg balik, mungkin esok anak dia nk sekolah kot.


1st time aku usha majlis tilawah kebangsaan live. hoho... bese ada kat tv pon aku x tgk..huhu...


penuh kan?


makcik seblah aku tgh belek2 buku rasmi majlis tilawah.

dlm kul 1045 cmtuh, majlis pon berakhir. so berduyun2 la org balik.

kosong kan?

x sangka lak stage chancellor hall bleh jd cmnih. cantik gk. kalo bleh time aku grad, aku nk stage cmnih la...smart sket..xde la mandom sgt..


org mula membanjiri tapak expo yg xde la beso mana pon.

kelihatan budak2 sekolah sdg bergosip. maybe diorg sdg memilih calon pemenang tilawah nih. hoho...

stage untuk VIP. yg ada kat kiri tu bkan VIP. urusetia kot...

stage majlis tilawah yg agak cun. kalo dia on lampoo lagiiii cun.

hmm...pagar tmpt VIP. tmpt VIP ni dh amek satu island seat. tu yg x muat chancellor hall tuh.

camera utk siaran langsung di RTM1.

majlis dirasmikan oleh timbalan perdana menteri. aku bajet agung dtg, maybe majlis penutup kot...

motor polis iaitu Honda CBR 1300 (btul ke?). polis ipoh dpt 13 biji. seyes. aku tanye sarjen misai kat tepi moto td...

benda paling best iaitu benda free...goodie bag.

dapat buku, cd panduan bacaan taranum dan air mineral sebotol(tajaan spritzer). air mineral xde dlm gambo, aku dh letak dlm almari ais. huhu...


dan en zambry yg hepi. mcm iklan colgate pon ada. ni mesti colgate kayu sugi nih. sbb dia pkai songkok...hoho...

7 comments:

Unknown berkata...

hahaha,ak suka gambo en zambry kite tuh..

tp seriously,ramai giler org smalam.ak duk kt lua jek..

Unknown berkata...

hoho..
btol2..

x bajet lak ramai cmnih...

arini g lg x?

Unknown berkata...

ak x g,ak g ipoh..ade hal keje cket..
yg wakil qariah selangor da ke belum??

-J- berkata...

hahaha... dah lepas a pai.. smalam.. huhu... rugi ko x pgi..

Unknown berkata...

haha...
aku pon terlepas ar...
rugi2..
kena g penutup nih...

Unknown berkata...

aiseh man..rugi2..

Unknown berkata...

hoho...
xpe2...nanti penutup qariah selangor tu ada kot..
amek hadiah...
hehe...