15 Julai 2009

Revenge Of the Cockcroch...

Rabu, 15 Julai 2009, ada pasar mlm arini kat taman maju, pastu ada femly day DAC lak, x dpt la g pasar mlm arini....next week la...cendol2..nyum3...

posting yg xde point arini...


bilik aku dpt jam baru( aku beli nih). jam yg lama aku lupe nk simpan last sem. dh ilang dh... org rembat kot...

aritu aku nmpk ada lipas dlm bilik aku...nk pukul lari2 lak....so aku beli la nih....


ada 3. dulu aku ingat ada benda cmnih brand Combat. bagus giler benda tuh. berkesan la... dulu pnah pkai kat umah...skrg brand tu dh xde....ada ni je ngan Ridsect yg agak mahal...haha...ni je yg paling murah...


walaupon ni murah, tp terbukti berkesan....siap ada statistic mortality rate lg...huhu...dh macam men game lak...


satu drpd racun nih aku letak bwh katil...huhu...mati la ko lipas...



P/s: arini besday zaki yusop.. hepi besday bro. moga pjg umur, murah rezeki...g ipoh jom, tgk harry potter..huhu
arini juga adalah ulang tahun yg ke sebulan blog aku...(1st post 15 jun)...hoho...thanks to all visitors, commenters and chatters...thank u soo much.

1 comments:

Unknown berkata...

klo bkesan ak nk tau gak ubat ape yg ko pakai..
nnti bgtau la ek jd ke x..
:D