09 Julai 2009

Road To Ice Age 3~~

setelah kecewa kerana menonton transformers 2 kat bilik je... so utk ice age 3 nih, plannye nk tgk kat wayang la.. 1st plan nk usha kat imax. tp kat imax just ada transformers. so g la mid sbb kat mid yg ada ice age 3d...so bermula perjalananku ke midvalley....


menunggu bas di tepi jalan.....waktu dalam kul 930 pagi....

ketibaan bas mini berwarna biru kuning...

tiket 80sen...bas xde aircond.... rase aku nek dulu 70sen...hoho...malas lak nk tanye...kang driver suh turun lak....

interior bas yang menarik...seat besi+kayu...memang utk perjalanan jarak dekat...huhu

pemandangan indah.....ni kat area bangi...x ingat lak seksyen bape....huhu


ni lak sekolah kebangsaan dkat area bangi...x ingat lak nama dia..huhu...tp kat depan tuh ada la tulis 'ke arah menjadi sekolah cluster'...

yang ni lak aku yakin bandar baru bangi seksyen 4..kompem...huhu...

bas menuju ke arah pekan kajang...yeay...aku di dalam bas yg btol...


hmm...sikit lagi nk smpai...c'mon2......


bangunan arked mara yang telah diupgrade...lawa gk compare ngan bgnn dulu...

sampai kat pekan kajang, kena naik satu lagi bas utk ke stesen komuter... bas yg aku naik ni dipanggil RoadLiner....

disebabkan bas ni ada aircond, so tiket nye pon mahal sket la..RM1...

melalui sekolah convent kajang b4 smpai ke stesen ktm kajang....

sampai kat stesen ktm kajang. bergegas ke kaunter tiket utk mendapatkan tiket ke midvalley.

tiket ke midvalley berharga RM2.60 sehala. (ni gambo tiket ke klsentral...sama la design tiketnye, kaler merah gk....tgn yg pegang tu tgn aku)

dalam tren, kena berdiri lak sepanjang perjalanan...memakan masa lebeyh kurang 30 minit...


x sure katne...view dr dalam tren.....

sampai di mid valley lebeyh kurang kul 10.45 pagi cmtuh....
antara yang terawal....menunggu bob,akamalep, hosni dan aidil kat mph...
menonton ice age 3... 3d nye tiket berharga RM17...hoho...aku bajet dlm 12-13 je....mahal gk rupenye...nasib baik citer dia superb...kira berbaloi la...dpt pkai spek 3d lg(pkai je, pastu kena pulang balik)...memang orite la..

thanks to bob, akmalalep, hosni n aidil. thanks to aidil sbb bwk barang yang aku pesan...barang ape...itu kita x tau...hoho...

0 comments: