14 Julai 2009

Kecuakan menguasai diri..~~p

semlm,

time tgh pkai PC, tetiba hardisk aku xleh pkai.
musykil la plak.
godek2 hdisk aku, cabut cable SATA dr mortherboard, cucuk kat slot len lak,
pastu try restart, bleh lak...

pkai lg...
lama gk la, dr pagi smpai ptg ok,
start ptg tuh, buat hal lg...
adoi...
ada problem kah?

aku nye hdisk brand Seagate,
dan mmg ada certain hdisk seagate nih ada problem, certain batch la..
so aku cuak la kot2 hdisk aku kena,

pastu td tetiba lak bleh masuk wifi,
seronok la aku, bleh sambung torrenting,
bila nk start torrent kat Bitcomet,
stret hdisk aku xleh detect, hmm...
aku dh start pelik dh,

so aku try la delete mana2 task kat Bitcomet yg aku xnk,
then restart balik...
pastu ok lak..
siap bleh sambung torent lg...

so aku assume yg hdisk aku dh ok...

aku nye cuak tuh smpai aku dh usha pricelist utk hdisk,
huhu...
dh pikir dh nk backup anime2 n muvie2 aku..


p/s: hdisk aku ada 2, kira yg ada prob tu bkan main hdisk, tu yg bleh start windows lg..
kalo main hdisk, aku nganga dpan monitor je la....

0 comments: