23 Julai 2009

Valkyria Chronicles....

rase cm dh lama lak aku x post kat blog...
huhu...

semester July09 dh pon membuka tirainye...
still x busy lg...hoho..^^,

so kali ni nk share psl anime yg aku tgh folow...
biasanye aku usha anime yg dh habih...
tp kali ni sbb dh xde anime aku nk tgk(anime yg full episodes sume dlm hdisk yg rosak)...
so aku tgk la anime ni..

Valkyria Chronicles...


nk kata best sgt pon xleh gak, sbb baru tgk 2 episodes(Dh donlod 15 eps). dan setakat nih, kira ok la...
dia nye jalan citer lain dari yg lain sbb setting dia dlm area after world war 1. bese anime yg aku tgk setting dia time skrg atau future. huhu...

dan anime ni gak based on PS3 nye game dgn tajuk yang sama...



P/s: skrg gk tgh usha citer spontan, yg ada kat astro warna tuh. nasib baik ada dc++...
x yah la aku nk langgan channel mustika tuh..huhu... agak menarik gk la...style mcm who's line is it anyway...

5 comments:

Unknown berkata...

ak suggest tgk eden of the east..

Iwan Ghazali (Iwan Reaz) berkata...

owh ade dc++
mane aci..

Unknown berkata...

wan pai: eden of the east? anime kah? byk episod dia?

IwaN: hoho...dc++ la yg menceriakan hidup bdak2 utp..huhu

Unknown berkata...

anime r,12 13 episod jek..

Unknown berkata...

wa...
sket je eps dia..
nanti aku search DC...
thanks2..