14 Julai 2009

SE Idou...Nice~~

td borak2 ngan syazwan saari, pastu dia citer lak psl henpon Sony Ericsson Idou. apekah itu? mcm pnah dgr.

belek2 forum lowyat, jumpa lak link nih--> SE Idou
jual rm2k dgn 1 week waranty.
huhu..

mcm berminat lak...
tp kalo henset tuh still henset la...x kan dia bleh lebeyh power dr camera digital kot..


antara gambo SE Idou....


trend hp skrg, sume touch screen je...


hmm....


kekurangan henset nih ialah xde torchlight cm henset aku...haha....henset aku menang.


hmm....lg satu kekurangan, dia x de jack 3.5mm earphone cm kat mp3 bese tuh. so korang xleh la cucuk earphone feveret korang direct ke henset nih....



xde la beso sgt aku rase henset nih, kira just nice la kat tangan. tp sedap ke x dipegang, tu xdpt dipastikan. yang aku sure, nokia 5800 lebih sedap dipegang compare ngan LG Cookie. haha...


kalo dpt claim duit komputer dari petronas, maybe bleh consider kot Idou nih. hoho...

x pon baik aku beli lumix lx3 je...
hmm...



walaopon 10 megapixel je, tapi ada mcm2 feature utk mengambil gambo. Idou ada ke? huhu...

hoho..

duit x dpt lg dh pikir nk beli mcm2,
borang claim pon x isi lg...
hehe...

0 comments: