16 Julai 2009

Femly Day DAC~~

hari ni,15 Julai 2009, berlangsung majlis yang juga sebab utama aku balik awal ke utp. majlis itu ialah Family Day DAC (DIgital Art Competition).

majlis start dlm kul 530ptg. aku dan Farid menaiki motosikal aku( dh upgrade dh, skrg rase best je bwk moto, grip baru, huhu) ke tmpt kejadian iaitu di padang tepi gate UTP, dekat ngan stesen Petronas.

mula2 men permainan Adoi!!. benda ni aku pnah men time event bdak2 PE dulu. best gk. aku masuk final kot..haha...best 5. hoho...

bermain baling selipar ( tapi pkai bola utk baling kat org). team aku kalah kedua2 match...hoho

ni time final kot...aku jd pemerhati je....

kelihatan nuzoul membaling bola ke arah selipar( selipar x kelihatan, kamera phone je, x wide lens)....maybe next time bleh nmpk...hoho...


lari, lari...jgn x lari...

lepas penat lari2, g set-up utk BBQ. pastu maghrib lak. ktorg g semayang kat surau Petronas sbb ada member yg xde helmet. cuak lak, dh la kena lalu pak guard, sia2 je kalo kena saman. surau petronas tu best.. seyes. lawa lak..rase surau paling lawa aku tgk kat stesen petronas.

lepas semayang, g la bakar ayam...aku jd usher ayam, iaitu penyambut ayam yg dh masak+ quality control(QC) huhu....ni pon still bau asap...walhal dh mandi nih...


lepas makan2, ada sesi taaruf lak....

lepas dh kenal2 , ada la game yg menarik iaitu sesi humming...hmmm...ala...mcm kuiz kelab pop tuh...

lepas tu ada sesi teka lagu tp style regu....
best gk ar...
nmpk sume cm terhibur je...

event yg best dan byk nmpk muka2 baru ( bg aku la..)
walaupon byk yg bdak batch aku, tp still x bape kenal...

p/s: esok nk g tgk harry porter kat ipoh....kena gerak kul 10pg lak...adoii...
dh la aku x folow citer harry porter nih, 1st muvie dia adalah 1st citer aku tgk kat wayang... tgk kat klcc time tuh...pastu dh x layan dh citer dia dh. buku pon x baca...
harap2 dapat la tiket esok dan aku enjoy menontonnye...^^;

3 comments:

Unknown berkata...

nak ayam cket..

Unknown berkata...

huhu..

Nuriman Talib berkata...

owh DAC ade lagi sem ni.... mmmm menarik2.All the best DAC komiti