24 Ogos 2009

A Week In Tronoh 4 + Weekend At Home

minggu lepas convo..
xde buat pape sgt minggu nih, ada quiz n PCS presentation je...


menghantar seorang sahabat ke Duyong. Nama terpaksa dirahsiakan utk menjaga credibility sahabat ku itu, huhu... tp time nih mereka yg kena kuarantin dlm 20++ org je...berkurang dr time UTP kena tutup dulu. time tu dekat 80++ ada kat Duyong.


terpaksa menggunakan laptopku utk membuka gmail thru LAN. PC aku tgh gune wifi utk torrenting...huhu, usha kat lowyat aritu, RAM utk laptop nih, 256Mb = RM200. huhu... sape nk jual RAM MicroDIMM, roger aku ye...need it ASAP. huhu...

menikmati cendol tajaan Tengau. haha....bertambah sedap lak cendol nih bila org belanja.... (jgn tgk lama2 cendol tuh, nanti makruh lak, huhu...)

dlm kelas Well Logging yg sesak di bhgn tgh kelas. terpaksa la gune kerusi jd meja...sonok gk, bleh nyorok dr lecturer.


surau kat Undercroft, bwh Chancellor. lepak sini dulu b4 bukak booth utk Opening Ramadhan Discovery.

menuju ke Booth RM dari Surau... Jalan3.....


antara brg2 yg dijual di Booth RM. aku jaga kejap je, pastu ada la muslimat 3-4 org dtg ganti. bleh la aku masuk dlm hall, usha opening RD.


masuk2 dlm, tgk org yg dtg sket je... muslimin x smpai 1 island pon penuh.


kehadiran muslimat melebihi muslimin. hampir 1 island penoh.

ucapan perasmian oleh Datuk Rector.


pastu ada forum lak. dimoderate oleh Ust Rahmat. ahli panel terdiri drpd Raja Iskandar dr UTP dan En X(lupe nama, sori) dari Jabatan Pertanian.


lepas habih bukak booth, dlm kul 1230mlm cmtuh. g la bank, duit dh tinggal sket , esok nk balik lak. saje la cuba nasib nk cucuk duit mlm2 nih. rupenye bleh. ingatkan tgh mlm ATM nih tutup. dpt la aku berurusniaga dengan CIMB....huhu..


pastu jumaat ptg lepas semayang, aku pon gerak balik bersama Mr. Syahir, Nik dan Ben.


pastu, sabtu ptg tuh. g kedai moto. abg aku nk beli moto lak...dh tempah last week. arini baru smpt amek...

ni la moto abg aku. GT 128. nice gk moto nih. lampu blkg dia kalo tukar ngan CBR150 nye lampoo, nmpk lg nice. lg satu yg best psl moto ni, meter dia ada satu part yg digital+ ada tachometer. nice...


menunggu tren utk ke rumah Mr.Syahir di Nilai. rase x puas lak balik weekend nih.

balik tuh, singgah la kat bazaar ramadhan kat Bt. Gajah. beli la kueh-mueh sket. x perasan lak ada Fain time amek gambo nih. lepas tuh , baru dia tegur..hoho.. byk jual lauk pauk la kat bt gajah nih. air2 pon byk gk. lepas ni g bazar Sri Iskandar je kot. jauh sgt la Bt Gajah nih.

p/s: ada test ItOG ptg nih... sempat la baca lnote tgh mlm td...huhu...
Selamat Berpose...^^;

0 comments: