23 Ogos 2009

Hdisk SeagateKu....

akhirnye...


dh 2 minggu dh kotak ni smpai kat umah aku... balik weekend lepas, baru la smpt nk usha...

kotak yg diberi sebesar alam, hdisk kecik je kat dlm...huhu...

memang bagus ar Seagate nih, packaging dia memang terjamin selamat....ni satu layer....

then.....

satu layer lg.....huhu...

hmm...xtao lak ape maksud code2 tepi nih....

mcm2 benda dia tampal kat kotak nih...

hmm....

kertas yg disertakan skali dlm kotak....satu tulis psl apa yg ada kat dlm kotak nih(iaitu hdisk sekeping),.....

dan sehelai lg tulis nilai hdisk tuh, dan kat sini tulis 34 dollar....wa...tp aku xyah bayar ar, still dlm warranty....huhu...

ni la hdisk yg aku tunggu selama seminggu utk mendapatkannye kembali....seksa gk menunggu. penantian kan satu penyiksaan....huhu...^^;

"handle only at Static safe work station". ktne lak nk dpt static safe nye condition tuh?

malangnye, hdisk yg aku dpt adalah "Certified Repaired HDD". maknenye hdisk ni dh pnah rosak dulu dan dia dh baiki. pastu bagi kat aku. dan malang lg sebab aku x smpt nk test pon hdisk nih, dan aku juga x smpt nk cek warranty dia. huhu...

p/s: nmpk mcm tiap2 minggu bleh balik. huhu....next week merdeka, pastu nuzoul Quran, pastu raye....huhu...

selamat berpose, jgn lupe niat pose ye...

4 comments:

-J- berkata...

penantian bukanlah satu penyiksaan...
kerana diakhir penntian terciptanya keindahan....
btul x???
wahahaha~~~

Unknown berkata...

wa...
yeke?
huhu...
biasa tunggu bas seksa je..
tp bila dpt bas sonok ar..
cmtu ke?
hehe...

-J- berkata...

haha..
kan ke indah dpt nek bas tu...
jln gegar2..
mcm nk roboh...
econ xd...
asap itam...
sesak...
wahaha...

Unknown berkata...

haha....
bas apa seyh ko nek tuh...
cm lori je..
haha...