26 Oktober 2009

A Week In Tronoh 12

huhu~~
lambat sket update minggu nih...
baru lepas habih presentation PCS ngan test CM(dlm masa 3 jam)..
pasni ada test WellLog ngan MadLab lak..
adoi2x...


perjalanan pulang ke UTP dari umah hacks. lalu kat area kepong kot, ada ramai orang men layang2...

ari selasa nye, g folow tengau,rahim( yg dpt pc baru) dan domen ke Yik Foong. dpt la aku baiki printer aku yg dh lama terbengkalai kat atas meja aku tuh...rupe2nye masalah dia ada satu cm disk yg dh rosak. sebab apa rosak? ada dua sebab je(kate towkey tu lah) satu printer pnah jatuh( aku x pnah jatuhkan, kompem) dan satu lagi aku letak CISS printer aku x sama level(kompem aku pnah buat...hoho)...so terpaksalah aku ganti printer aku(katrij elok lg)... jumlah kerugian = RM30.00 utk printer 2nd hand...

pastu rabu ptg ada talk( dpt markah ni, tu yg g tuh) oleh mr Syafiq dr Shell. dia ni graduates dr UTP. tgk cara dia present mmg smart ar...isi kandungan talk nih bleh usha kat blog irsyad. aku dgr2 cmtuh je...

pastu balik2 bilik, ada org fogging lak...besenye fogging bawah je...so tutup je la tingkap.... tp kali ni siap nek atas, masuk rumah sume. kat blok depan, siap masuk dlm bilik lg....ganas2..dh la xde announcement pape pon...at least bgtau lak nk fogging...bleh org prepare pape yg patut....x patut2x...

semburan di blok hadapan baru bermula.....huhu~~ teringat lak dulu time kena fogging kat Kem PGA dulu... before dia fogging, dia announce dulu...suh penduduk2 utk turun kebawah...pastu dia start dr tingkat atas...aku yg duk tingkat 7 ni cepat2 la bergegas turun...


jumaat nye lak, dgr najib bentang bajet 2010 kat parlimen... dgr je sbb tv aku lagging...gambo dia statik je walaopun ada kaler... skrg dh xde tv dh, aku dh uninstall, pastu bila nk install software tuh balik, pc aku x detect lak tv card aku...adoi2...adakah tv kad yg berusia 2 setengah tahun itu perlu diganti? huhu~~

hari sabtu nye mendung je UTP arituh...tp lama2 x jd lak hujan...huhu...

p/s: semakin hampir menghampiri final exam dan tanpa study week...

6 comments:

-J- berkata...

icad..
weekend n ipoh yok...
hahaha...

Unknown berkata...

jejeom...
huhu~
tp kalo duit dh masuk ar..
hehe...

ikanriang berkata...

icad, duit da masuk.
hehe. so, meronggeng la korang yek.
hehe

aku suke the word MADLAB tu. haha

Unknown berkata...

yeah...
nice2..
bleh berjoli di ipoh..
huhu~~

mana x mad nye...
bleh gler nk pahamkan madlab tuh..
last2 kena hafal gk..
huhu~~

-J- berkata...

hahaha..
jom2
mara pun dah msuk n...
PAPADOM yok!!!!...

Unknown berkata...

nice..
esok2...
lepas semayang jumaat terus g..
xpon semayang jumaat kat ipoh trus~~