31 Oktober 2009

Filem-filem Semalam...

setelah mengharungi minggu yg memeritkan, g la aku ke ipoh bersama 7 rakan yg len...plannye nk tgk citer Papadom yg dikatakan sgt2 best. so teruja gk la nk g tgk nih...

gerak dlm kul 5lebeyh cmtuh, g yik foong dulu, hantar dvd-rom aku yg dh rosak. nasib baik ada warranty lg, tp nasib x baiknye, kena tunggu la berbulan2 baru dpt balik...

pastu kul 7 lebeyh, gerak g Kinta City(JJ), usha2 tiket xde Papadom lak...alamak. cmno nih. nmpk poster citer Aadhavan kat tepi kaunter, tp trailer citer Ninja cmbest....so beli la 8 tiket...


so cmne citer nih?

x best. xde la x best langsung.

ada la part2 action dia yg ala2 ong-bak sket(sbb slow-motion time lawan).... pastu jalan citer dia lak longgar sgt2... apsal Masazako(kot) ni tetiba nk bunuh Casey ni lak? mana lak Masazako ni dpt duit buat gadget2 dia? dan mcm2 lg la persoalan yg bermain bila tgk citer nih... senang citer x best la citer nih.menghiburkan sket je. rase mcm low bajet nye citer pon ada...

Rating saya-(*** )



mlm nye lak, tgk citer Paranormal Activity kat bilik. dgr review dr sahabat handai cm best citer nih...

citer dia agak slow la....sbb dia buat citer ni cm ala2 Blair Watch Project. so sume benda dia nk tunjuk, gosok gigi la, buat keje itu la, ini la...sume dia tunjuk, so part2 yg seram2 tuh time mlm je, time kamera dlm bilik tdo... tp bila dh sampai night belas2 tuh (13-keatas) dh start cuak ar...

rating saya-(***0.5 )

selamat menonton...^^;

11 comments:

-J- berkata...

hoho..
paranormal tu ko tngk sorng ke??
gle kntang...
hahaha...
cuak dowh..
meremang bulu rome ak tngk..

Unknown berkata...

huhu...
lepas tgk paranormal,
ada hamba Allah ni bg gambo hantu kat aku,
ngan speaker aku yg still high in volume,
hoho..
terkujat aku sebentar..

-J- berkata...

oo..
haha..
ak ad dpt gak..
nsib bek ak bertndk cool wlaupun sbnrnye tkjut gak dlm hati...
hahaha

Iwan Ghazali (Iwan Reaz) berkata...

tgk citer SAW 6 la...
da real seram dan mengerikan

Unknown berkata...

zaki: haha...bengong btol sape yg hantar tuh...huhu~~

iwan: saw 6 x masuk msia la... x lepas tapisan, huhu...
nanti tunggu dia kuar dvd, donlod je nanti...huhu...

-J- berkata...

haha..
setelah ak tngk status gtalk ko..
stalah ap yg ak dpt n ko dpt sme..
ak rse ak dpt agak spe hamba Allah tu...
hahaha..
siot btul..

-J- berkata...

icad2..
kat blog yg ak bg link ari tu kat ko ad cte saw6..
huhu...
ak ingt cte lme...
haha

Unknown berkata...

ape lagi zaki..
g ar donlod cepat2..
nanti aku amek kat ko..

tp TS lg kan?
dvd xde lagi rasenye..

farid_izzat berkata...

ak rasa ak tau sapa anta tuh.. hahaha
weh, paranormal ad kat dc?? ko ad x?

Unknown berkata...

ada...aku amek dr dc arituh...
sila tonton..
huhu~~

fakhrullah berkata...

skrg baru aku tau rupa2nya cte 'ninja' ngn 'ninja assasin' tu berbeza. patut la aku carik2 harta dlm cte ninja assasin xda pung
haha