16 September 2010

Justin Bieber - Suasana Hari Raya

Selamat Hari Raye Aidilfitri.
Mohon Ampun Zahir Batin ye~~

sori la post yg dh agak basi. kat kampung aku xde tenet plak. nk post before raye, bz lak ngemas umah. kalo dh jemu sangat bace post psl raye, postpone bace post neh malam raye tahun 1432H ye.

sempena raye (dah 7 Syawal semasa post neh ditulis), aku nk post benda yg aku dah perasan lama. tp baru skang tergerak hati nk post.

first time aku dgr lagu justin bieber - baby, time tu gak la aku rase " ni macam lagu raye neh". tiap2 kali lak tuh sejak lagu tu start kuar radio sampaila baru2 neh, time demam raye 1431H muncul. time tu tgh otw nk g keje dr kajang-klcc. aku mcm bese ar tumpang jiran aku setiap pagi dan petang. tgh otw tuh, tup2 lagu Anuar Zain dan Elina - Suasana Hari Raya. nais... terungkap la segala kegusaran di hati.

Justin Bieber - Baby

[0:00 - 0:02]

Anuar Zain dan Elina - Suasana Hari Raya

[0:00 - 0:02]

just dengar dua saat pertama je. x perlu stream lama (sesuai utk pelayar tenet berkelajuan kecil dan sederhana)

p/s: terasa macam dak sekolah lak cuti lama2. mmg superb. tp jumaat dah kene masuk keje. mmg x superb.

4 comments:

amirah berkata...

irshad, ada tak jumpa para pencari tuhan tu?aritu ada lagi ulangan pkul 10 mlm kat 106, tapi skrg cam dh takde plak...pe kes la..nak tgk dia punya ending camneeee

Unknown berkata...

ouh...
salam amirah.
selamat hari raye.

sempat gk tgk final episode dia haritu. rase eps 25.
last2 xde konklusi lg pon.

bleh refer kat sini:

http://www.astro.com.my/epg/event.php?id=3661392

kalo ikutkan program guide ni,
arini(23 Sept)dia tayang eps 24 kul 10pm.
esok lak(24 Sept) dia tayang eps 25.
rasenye 25 tu eps last.

ikanriang berkata...

hahaha lawak icad :D

Unknown berkata...

hoho...
hai fad,
selamat hari raye~~