30 Mei 2010

Delapan Hari Seminggu

baru je sampai rumah ptg td.
ada baki lapan hari sebelum g intern.
nasib bek intern kat kl, xde la jauh2 nk travel.

bila smpai umah ni, baru la terbukak minda sket,
dpt baca paper, tgk tv,tenet lagi laju dr streamyx ZONE 2.
dan...

td before sampai rumah, lepas exit tol jalan duta,
ternampak la satu pembangunan baru di atas bukit yg dahulunye hutan2...
baru tau yg istana negara yg baru dh hampir siap kat area jalan duta.
hoho...






pics credits to : kopitiam, octavia dan theedgeproperty.

lama sgt kot aku duk kat bumi tronoh tuh.
walhal istana ni dh lama dlm construction, dh dekat 70% siap.
duk utp tau berita nasib si tukang kasut dr metro ngan berita pelajar utp yg keciwa je.
huhu~~

tapi, aku x rase lak mcm keperluan utk buat istana baru nih.
plus dh ada istana melawati lg kat putrajaya.
patutnye istana negara tu maintain pakai selama mungkin.
macam istana buckingham(kena google dulu baru bleh tulis benda nih ngan btol, tu pon still ada line merah kat bawah dia..arghhh)
kalo maintain lama2, baru la bertambah nilai estetikanye. x gtu?

still x habih baca paper ari sabtu lg (dh masuk pagi ahad dh nih).
berita paling latest aku tao, cerita arjuna 1st eps kuar isnin nih. haha~~
siap ada page lg kat fb. trend mungkin sume nk ada fb nye page.

so skrg ada 8 hari utk persediaan menghadapi intern.
nak stadi malas, baru lepas exam kot, tensi2 wta,itom,econs,fe ngan rms pon x ilang2 lg.
hoho~~

selamat bercuti dan selamat berhari ahad!
all the best utk mereka yg still x habih exam lg (saya sudah...^^,).

4 comments:

Tanpa Nama berkata...

selamat bercuti ye icad.. huhu =))

Unknown berkata...

thanks mae.
ko still cuti ke?

Amin Baek berkata...

aku xabes exam lg..argggghh..
haha

selamat berintership icad..

jom men futsal.....pas 8bulan a..hehe

Unknown berkata...

haha...
x mo ar men futsal,
nanti 1st touch aku tergolek2 lg.
hoho...

selamat berinternship juge amin...