19 September 2009

A Week In Tronoh 8 (Edisi Malam Raye)

hmm...
minggu terakhir di Tronoh seblom cuti Raye+midSem break.
minggu ni ada quiz CM je.
len2, hanyelah rutin harian insan biasa bergelar student.
huhu...

akhirnye, setelah hampir 2 minggu( atau lebih), siap jugak keta swift sport...

sebenarnye xde la 100% siap. side mirror dia aku x psg. sbb kecik la sgt dan xtao cmne nk pasang..haha...

ada la rupe sket cm swift( ada kan?). tayar keta nih hasil sumbangan keringat rumet aku. haha..pastu dia dh start bz men PSP dia, aku jd lone ranger ar siapkan keta nih. xpe2...next project adalah Air Force ONE..hehe...


(mak aku panggil ajak g shopping last minit, hehe...siaran tertunggak sebentar ~n_n~)
---------------------------------------------------------------------------------
(baru balik dari JJ Tmn Maluri, penoh gk ar, dpt baju ngan seluar selai, bleh la buat raye..hehe...)



kat tmn maju, dlm kedai potostet. cube carik ape yg x kena dlm gambo nih.

rabu mlm nye, ada jamuan bdak2 PeJan berbuka pose di Zolaris. meriah gk ar. penoh area dlm kedai tuh.

antara makanan2 yg sempat ku telan...huhu...

aku antara org yg terlambat gk bleh dr sini (juga antara yg terakhir smpai)..huhu....

khamis mlm nye, dh rase mood nk balik umah. dh la ptg tu ada Quiz CM. mmg rase tenang je otak mlm tuh. so layan ar Tower13 jap. rase dh terSkip banyak gk episod. tp makin lama aku tgk citer nih, dh makin ngarut lak. dan makin x best. rase Khabir Bhatia ni elok g buat NurKasih je ...huhu...

jumaat nye lak, pulang ke KL bersama Halim, Ipen dan Hacks(yg injured) serta konvoi ngan keta Ikhsan bersama Zik dan adik Agus. isi minyak kat Shell, still ada Ron97 lg. kalo kat PETRONAS rase dh xde Ron97 nih. sume 95 je...


sesampai je kat umah, ada satu surat da....keras lak tuh. rupe2nye....

sijil Roll Of Honour dr OBS yg aku g dulu. lepas balik dr OBS tuh aku pon isi la details kat website dia. rase dh 2-3 bulan aku isi, baru smpai sijil ni kat umah.huhu....


p/s: selamat hari raye, maaf zahir dan batin kepada sume2 yg mengenali diriku ini. pada yg hantar sms dan E-Kad tuh, thanks ye... insyaAllah akan direply...

2 comments:

Iwan Ghazali (Iwan Reaz) berkata...

Selamat hari raya bro... Nanti sampaikan salam aku kat mak ko tau.. Dan pada kwn2 yg mengenali diri ini...

Unknown berkata...

huhu...
selamat hari raye gk..
insyaAllah, nnti aku sampaikan,
kalo lapang2 tu..
mai la singgah umah..
huhu..