19 November 2009

Rutin Harian Ku~~

salam...
dh lama dh x post sumtin kat blog nih(post 2 b4 nih x kira la sbg post, ngarut je tuh)...

sementara tunggu nk masuk waktu subuh nih, nk share la website2 yg wajib aku usha bila duk depan PC....huhu...


di tangga pertama...

Gmail: check emel tiap2 hari...wajib....huhu...gmail start buat bila ym xleh pakai kat utp, kena gune Gtalk. so terpaksa la buat gmail...



di tangga kedua...

YahooMail: check emel gk... yahoo mail nih emel first yg aku buat, rase time tu form 1-2 kot... tu yg address dia ngarut je... time tu lak baru berputik minat kat initial D, dh bg nama trueno... huhu... bila org tanye apebenda trueno tuh? teruna kah? hoho...bkan2... g google, search ye....



di tangga ketiga...

LowyatForum: aku paling aktif usha thread garage sales...huhu...bkan sbb banyak duit nk beli itu ini, tp bleh usha barang2 baru, bleh usha harga2 barang. tp bila dh usha hari2, tu yg ada terbeli benda2 yg tak perlu...hoho... skrg aktif usha kat thread henpon...mengusha2 omnia 2nd hand... ada org nk jual x?



di tangga keempat...

DannyChoo.com: blog yg menceritakan byk psl life in Japan, Figures dan gadget2... aku jumpa website nih pon x sengaja, bila dh baca byk posting dia, dgn gambo2 yg cukup menarik... terus aku lekat usha blog nih... blog nih gk membuatkan aku jatuh hati kat Lumix LX3... hoho...^^,




di tangga kelima...

FarmVille: hoho... mula berjinak2 dlm industri perkebunan nih seminggu lepas raye pose aritu, atas ajakan sorang sahabat... huhu... mule2 tgk rumet men mcm ngarut je game nih... baik men pes lg best. tp bila dh rase kepuasan bila kita harvest tanaman tuh...pergh... mmg seronok...tgk lak org len level sume tinggi2+kebun cantek2....haha... memberikan motivasi utk aku berusaha dgn lebih keras...haha...




di tangga keenam...

DarkRoastedBlend: website ni pon aku jumpa secara tidak sengaja... tp bila baca isinye...memang menarik... tiap2 minggu akan di update benda2 baru based on certain topic...kebanyakannye gambar la... tu yg best tuh... pastu dia siap bg link ke website len yg tidak kurang best nye...kira bertambah la pembacaan aku terhadap benda2 yg menarik...huhu...




di tangga ketujuh...

Lockerz: atas invitation dr Agent Lockerz utk Asia Tenggara, saudara Vishi... aku pon join la lockerz nih... time tuh cuti H1N1 kot... katenye bleh dpt brg2 free...free? aku pon seronok la kan... mana nk dpt benda free skrg nih... pastu last 2 week kot, agent Lockerz, saudara vishi dpt tshirt free dr Lockerz...haha... membuatkan aku berkeyakinan utk aktif dlm lockerz... point pon dh 2 ratus nih, bleh redeem PSP...huhu... nk join lockerz? roger je aku, nnti aku invite...hehe...




di tangga kelapan...

sumomo-desu.blogspot: hoho... sapa lagi kalo nk jd reader yg setia kalo x writer dia sendiri... haha... start buat blog cuti sem lepas, masuk cuti sem nih, dh satu sem aku ada blog. dan dh 3-4 kali tukar layout... rase layout ni x kan kekal lama nih, cuti pjg kt umah tuh, banyak masa terluang... huhu...



dan di tangga2 seterusnye yg terdiri dr blog2 sahabat dan jiran tetangga serta hasil google search... huhu...



p/s: dh kul 405pg.... sket lg nk subuh....cmon2...
kepada mereka yg nk g genting tuh( termasuk aku) ... berhati2 selalu... jgn seronok smpai x ingat dunia lak... huhu

p/s2: apsal nk g genting? huhu sebab aku dh habih exam utk semester July 09. huhu... amat2 x best sem nih... subjek susah, study week xde, tp nasib bek jadual nice... so berdoa dan bertawakal sahaja lah...huhu...

4 comments:

ipien berkata...

famville best do. sampai arep jen pon terpengaroh. hehe.

Unknown berkata...

haha... tu la psl...
terus tinggal study sume...

sargen berkata...

amboi2..sedap nye korang mengumpat aku ye??

Unknown berkata...

hi sargen.
sehat?