15 Jun 2009

~Cuti Yang Berisi~ 1

cuti aku terisi pada sem ni. x terasa cuti pon...


1 jun 2009.

setelah seminggu menghabiskan cuti sem di rumah, kena balik lak ke utp utk MAP09.
member2 sume ckp map ni best(credit to saudara sadr), so sbb tu la aku gagahkan diri utk balik utp, nk tau best ke x map ni sbnrnye..

amek bas kat pudu kul 1030pg, smpai depan utp kul 1 lebeyh. plan nk jalan kaki je g v4, nasib bek ada din (kawan agus) memandu kenari d hadapan gate utp. so apelagi, nek skali la. jimat tenaga dan masa aku. huhu...

g v4, domen(big boss MAP) x de lak kat umah felow. so berbekalkan kunci spare bilik aku, aku pon duk secara haram kat bilik lama aku. bosan2, aku g jalan2 sekitar utp, mencari member2 yg senasib ngan aku, kena duk utp time cuti. pastu jumpa la saudara nik ahmad aiman(bkan nama sebenar), yg duk kat v2 secara halal. dia ada pertandingan teater kat ipoh. so aku pon lepak2 kat bilik dia, sambil menonton the da vinci code. aku dh usha citer nik at wayang dulu, tapi bila tgk balik, rase cm x pnah tgk lak, sume scene dia cm baru je aku tgk. huhu...

kul 3 ptg,

nik kena g latihan teater, so aku kena la ciow dr bilik dia.
g jalan2 ke blok o, jumpa la kak ida, nk tau katne aku kena duk utk MAP nih.
kat cni la aku jumpa ruff( pon bkan nama sebenar), yg kena g OBS(outward bound school) pada keesokan harinye...

aku pon ajak la ruff menemaniku d v3e.

aku usha la balik v4, plan nk carik saudara big boss, tp yg aku jumpa adalah saudara arai, yg terlibat ngan MARSYA09, (uisyh, ramai gk ada kat utp rupenye, aku bajet aku sorg je. hoho...)



pemandangan dari bilik aku di kala hujan.

malam tu, g stesen KTM batu gajah bersama arai utk amek tmot, mao dan eijaz yg ada obs keesokannye.


0 comments: